Om u een idee te geven hoe wij onze websites opvatten, geven wij u een overzicht van de basisprincipes die wij hanteren.

Zodat u weet wat u kunt verwachten.

Tevredenheid bij de bezoeker
Bereikt de bezoeker zijn doel, krijgt hij antwoord op zijn vraag, vindt hij wat hij zoekt?
Gebeurt dit binnen een korte zo niet aanvaardbare tijd?
Krijgt de bezoeker een aangenaam gevoel, is het prettig verblijven op de site
Deze principes zijn gebaseerd op studie en ervaring.
Met één doel voor ogen: zorgen dat uw website zijn doel bereikt.
Een website maken is een voortdurend afwegen van een aantal factoren.
Wij beweren niet dat we alle principes toepassen in al onze sites, maar we streven er toch naar.


Dit zijn enkele richtlijnen die we nastreven
Duidelijke herkenbaarheid van de bedrijfsinformatie
Duidelijke en eenvoudige navigatie
Snel inladen van de pagina’s, behalve als de klant animatie wil met flash of met foto’s
Een zoekfunctie (alleen bij grotere sites)
De opmaak is zo dat elke website op elk scherm kan getoond worden.
De teksten zijn leesbaar. Opmaak en inhoud worden zoveel mogelijk apart gehouden.
Heldere korte teksten
Duidelijk herkenbare informatieve hyperlinks.
Mogelijkheden tot interactie met de gebruiker: offerteformulieren, reactie formulieren, vragen kunnen stellen, …

De frustratie
Onder de meest enerverende gebreken van websites vinden we het volgende:
Slechte kleurcombinaties
Niet genoeg contrast tussen tekst en achtergrond, niet genoeg witruimte, taalfouten,
of teveel witruimte
Te kleine tekst
Te grote tekst
Teksten enkel in hoofdletters
Knipperende teksten
Geen alinea’s in lange teksten
Verkeerde en verouderde informatie

Het is bedenkelijk hoe gerenommeerde bedrijven erin slagen webpagina’s te maken met de kleinste letters die er bestaan,
vaak in een lichte kleur die je ogen doen uitpuilen.

De nieuwste websites zijn momenteel op elk communicatie toestel volledig te bekijken.

Deze website maakt gebruik van cookies. Als u deze site blijft gebruiken, accepteert u ons gebruik van cookies.